AjankohtaistaYleinen

Hevosalan liiketoiminnan tradenomiopiskelijoilta apua ja ideoita yrityksen digimarkkinointiin

Hevosalan liiketoiminnan 1. vuoden tradenomiopiskelijoiden Digimarkkinointi-opintojaksolla heillä on tehtävänään tehdä pienryhmissä digimarkkinoinnin kampanjasuunnitelma toimeksiantajayritykselle. Kampanjasuunnitelma voi olla esimerkiksi sosiaalisen median markkinointikampanja, somekanavien käytön tehostaminen, maksetun mainonnan suunnitelma valitussa somekanavassa tai hakukonemainonnan kampanja. Olisiko teidän yrityksellänne tarvetta tälle? Kampanjasuunnitelman teko ei maksa yritykselle mitään ja yritys voi itse päättää ottavatko he suunnitelman käyttöön vai eivät. Opiskelijat tekevät kampanjasuunnitelmia 11.1.-12.3. välisenä aikana.
Jos kiinnostuit, ole yhteydessä menna.rantala@hamk.fi.