Hippolis edistää pitkäjänteisesti suomalaisen hevosalan toimintaedellytyksiä olemassa olevaa ja uutta tietoa hyödyntäen. Tarkoituksena on kehittää alan yrittäjyyttä ja toimintaedellytyksiä, lisätä alan toimijoiden yhteistyötä, verkostoitumista ja edunvalvontaa sekä edistää alan toimintakulttuuria ja kansainvälistymistä.

Hippolis palvelee hevosalalla lajirajat ylittäen.

Tältä sivustolta löydät lisätietoa toiminnastamme.

Tervetuloa tutustumaan hevosalaan!

Nettisivujamme uudistetaan – pahoittelemme häiriöitä!

Hippolis tiedottaa

Hevosalan yhteinen kuntavaaliohjelma julkaistu – tutustu materiaaleihin ja vaikuta

Vuoden 2021 kuntavaalien äänestyspäivä on sunnuntai 13. kesäkuuta, ja vaaleissa punnitaan jälleen tärkeitä asioita: poikkeusaikoina nousevat entistä tärkeämmäksi teemat hyvinvoinnista, yhteisöllisyydestä, turvallisesta tulevaisuudesta ja ympäristöstä …
Lue Lisää

Yrittäjä, vastaa koronakyselyyn osa II – vastausaikaa jatkettu ma 7.12. klo 12 saakka!

Hyvä hevosalan yrittäjä! Hevosalan Mahdollisuuksien hevonen -verkosto tekee uuden kartoituksen koronaviruksen vaikutuksista hevosalan yritystoimintaan. Kyseessä on itsenäinen jatko keväällä toteutetulle kyselylle.Jotta saisimme käsityksen koronaviruksen vaikutuksesta …
Lue Lisää

Hevoskimpanvetäjien peruskoulutus 20.-21.11. verkossa

Hyvän hevoskimpan taustalla on innostava kimpanvetäjä ja selkeät pelisäännöt – lähde mukaan verkkokoulutukseen! Hevosenomistajuus on muuttunut ja muuttuu yhä enemmän kimppaomistuksen suuntaan. Mitkä lait koskevat …
Lue Lisää

Ajankohtaista

Hevosalan yhteinen kuntavaaliohjelma julkaistu – tutustu materiaaleihin ja vaikuta

Vuoden 2021 kuntavaalien äänestyspäivä on sunnuntai 13. kesäkuuta, ja vaaleissa punnitaan jälleen tärkeitä asioita: poikkeusaikoina nousevat entistä tärkeämmäksi teemat hyvinvoinnista, yhteisöllisyydestä, turvallisesta tulevaisuudesta ja ympäristöstä …
Lue Lisää

Hevosalan liiketoiminnan tradenomiopiskelijoilta apua ja ideoita yrityksen digimarkkinointiin

Hevosalan liiketoiminnan 1. vuoden tradenomiopiskelijoiden Digimarkkinointi-opintojaksolla heillä on tehtävänään tehdä pienryhmissä digimarkkinoinnin kampanjasuunnitelma toimeksiantajayritykselle. Kampanjasuunnitelma voi olla esimerkiksi sosiaalisen median markkinointikampanja, somekanavien käytön tehostaminen, maksetun …
Lue Lisää

Katso- tunnistepalvelu päättyy 31.12.2020

Katso-organisaatiotunnistus ja valtuushallinta on monelle yhdistykselläkin käytössä oleva palvelu, jolla tunnistaudutaan mm. viranomaisten sähköisiin palveluihin (Kela, verohallinto, tulorekisteri, hankehaut…). Katso-palvelu päättyy 31.12.2020 ja sen korvaa …
Lue Lisää

Uutta blogissa:

This message is only visible to admins.
Problem displaying Facebook posts.
Click to show error
Error: Server configuration issue